sobota, 15 sierpnia 2015

SZAMPON OCZYSZCZAJĄCY DO STOSOWANIA PRZED MASKAMI DO WŁOSÓW CIEMNYCH WAX PILOMAX

Szampon głęboko oczyszczający WAX do włosów zniszczonych, do stosowania przed maskami WAX. Skutecznie myje włosy i skórę głowy, nawet z nierozpuszczalnych w wodzie silikonów i substancji pozostających po środkach stylizacyjnych. Przygotowuje włosy i skórę głowy na regenerujące działanie masek WAX.
Szampon zamknięty w plastikowej buteleczce z wygodnym , solidnym otwarciem , konsystencja idealna jak na szampon , zapach delikatny ziołowy . Szamponik bardzo dobrze się pieni i jest bardzo wydajny . Po umyciu moje włosy stały się trochę szorstkie i nie szło by rozczesać , ale przecież to szampon przed maskami więc po użyciu maski wszystko wróciło do normy . Kosmetyk bardzo fajnie oczyszcza włosy i skórę głowy przygotowując je do nałożenia maski . Chciałam pochwalić go za to że dzięki niemu pozbyłam się łupieżu a skóra mojej głowy stała się wyraźnie zdrowa . Jedynym minusem jest nie przeźroczyste opakowanie bo nie widać ile nam zostało szamponiku i to że tak ciężko go wycisnąć , dziurka powinna być nieco większa . Poza tym szamponik spisał się u mnie na 5 z plusem . :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz