piątek, 14 sierpnia 2015

NIEZWYKŁY OLEJEK DO MASAŻU ECO CERT

Olejek jest  jak nazwa wskazuje -oil for pregnant women wskazany dla kobiet w ciąży ale również dla tych borykających sie z rozstępami . Tłoczony jest na zimno z pestek avocado , zawiera szereg witamin min. A,B,E,H,K,PP,F oraz nienasycone kwasy tłuszczowe , aminokwasy i proteiny .
Ja z względu na przebyte dwie ciąże również borykam się z rozstępami , głównie na brzuchu ,dlatego byłam bardzo ciekawa jego działania. Co wieczór przez ok dwa tygodnie fundowałam mojemu brzuszkowi porządny masaż z udziałem tego właśnie olejku . Olejek jak każdy olejek ma tłustą konsystencje ale bardzo fajnie się wchłania , nie brudzi ubrania , oraz przyjemnie pachnie. Po tygodniu używania zauważyłam że moja skóra stała się bardziej gładka i jędrna , a po ok dwóch tygodniach moje rozstępy zaczęły blednąć a te mniejsze stały się prawie nie widoczne . Oczywiście żaden olejek czy inny kosmetyk moim zdaniem nie usunie do końca rozstępów, ale przy długim stosowaniu rozstępy na pewno staną się blade i prawie nie widoczne . Chciałam też wspomnieć że olejek wygładza również blizny , ja miałam na brzuchu małą bliznę po ospie która prawie zupełnie zniknęła . Polecam . :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz