piątek, 14 sierpnia 2015

MICELEK OD DERMEDIC

Płyn micelarny H2O zmywa makijaż i wszelkie zanieczyszczenia, pozostawiając uczucie świeżości i czystości - micele estrów kwasów tłuszczowych `przyciągają` zanieczyszczenia bez potrzeby nadmiernego tarcia skóry wacikiem.
Nie podrażnia oczu - hypoalergiczny - czystość, jaką daje woda termalna nie powoduje podrażnień.
Nie wysusza skóry - Hyaluronic Acid - kwas hialuronowy, kompleks Hydroveg VV - zmiękczają i utrzymują nawilżenie warstwy rogowej skóry.
Nie zatyka porów. Nie pozostawia filmu na skórze.
Zawiera wodę termalną ze źródeł Uniejowa. 
Niestety płyn u mnie się nie sprawdził , nie jest skuteczny w zmywaniu makijażu :( po części go zmywa a po części tylko rozmazuje ,musiałam użyć mojego mleczka do demakijażu do poprawek . Myślę że płyn działa bardziej jak tonik i idealny jest do odświeżenia cery podczas dnia ale jako demakijaż jest niestety do niczego .Poza tym producent zapewnia że nie podrażnia oczu a moje oczy po jego użyciu były zaczerwienione i lekko piekły . Może tylko na mnie tak działa , czy ktoś używał ? jeśli tak to co sądzicie o tym produkcie? czekam na komentarze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz