piątek, 14 sierpnia 2015

LE PETIT MARSEILLAIS ŻEL POD PRZYSZNIC ORAZ MLECZKO DO CIAŁA CZY DAŁAM SIĘ UWIEŚĆ PROWANSJI?

Dzięki stronie Rekomenduj to jakiś czas temu miałam przyjemność zostać Ambasadorkom Le Petit Marseillais . I chciałam się z wami podzielić moją opinią na temat żelu pod prysznic Kwiat Pomarańczy oraz mleczka nawilżającego do bardzo suchej skóry . I najpierw opowiem wam o żelu pod prysznic Kwiat Pomarańczy .
Żel o przecudownym zapachu Kwiatu Pomarańczy urzekł mnie tym delikatnym relaksującym zapachem oraz swoją kremową delikatną formułą . Ale niestety nic więcej nie udało mi się uzyskać dzięki niemu . Żel miał nawilżać i odżywiać skórę lecz ja po zużyciu całego opakowania nie mogę powiedzieć że jest ona nawilżona i odżywiona . Moim zdaniem żel jak wiele innych , po prostu myje , pachnie i się pieni nic szczególnego .
Drugim kosmetykiem o którym chciałam napisać jest mleczko do bardzo suchej skóry Le Petit Marseillais .
I tu moje kolejne rozczarowanie , niby miał nawilżać a nic z tych rzeczy . Również poza zapachem nic szczególnego . Kosmetyk po nałożeniu ciężko się wchłania i zostawia lepką warstwę na skórze , jest zbyt tłusty . Moim zdaniem kosmetyk nawilżający ma nawilżać a nie natłuszczać skórę .Pewnie wiele osób teraz ze mną się nie zgodzi bo jak zwykle wychodzi nowy produkt na rynek to wszyscy są zachwyceni bo to nowość . Ja jednak piszę swoje prawdziwe odczucia co do kosmetyków i nie zachwycam się każdą nowością , nie raz po prostu dany kosmetyk do nas zupełnie nie pasuje . A wy jakie macie odczucia ?Może tylko dla mnie te kosmetyki nie są warte swojej ceny ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz