piątek, 14 sierpnia 2015

KREM UJĘDRNIAJĄCY I WYPEŁNIAJĄCY FOREVER YOUNG

 Kremik otrzymałam od Forever Young i niestety dostałam od niego uczulenia ale przetestowała go bez problemu moja mama .Kosmetyk zawiera ekstrakty roślinne , Volufline ,Matrixil Synthe 6, Subliskin , Kwas Hialuronowy , Olej z rokitnika . Krem ma za zadanie zmniejszyć głębokość zmarszczek oraz ich objętość , nadać gładkości skórze oraz ją nawilżać . Ma miły i delikatny zapach róży.
Według mojej mamy krem spełnia wszystkie oczekiwania , skóra stała się gładka i sprężysta z widocznym spłyceniem zmarszczek . Opakowanie bardzo poręczne z pompeczką ułatwia nałożenie kremu , ale krem sam w sobie jest troszkę za rzadki , wodnisty . Kosmetyk naturalny bez parabenów , sztucznych barwników, konserwantów, zapachów co bardzo spodobało się mojej mamie , która jak najbardziej jest za naturalnymi kosmetykami . Gdyby nie to że mnie uczulił to oceniamy go na 6 , ja sama zauważyłam jak poprawił się po nim wygląd cery mojej mamie .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz