sobota, 15 sierpnia 2015

POMADKA AQUA PLATINUM EVELINE COSMETICS MOJĄ ULUBIONĄ POMADKĄ

Kryjąca pomadka do ust. Głębia koloru, moc nawilżenia. Nadaje piękny i głęboki kolor. Witaminy C i E odżywiają i regenerują usta. Zawiera filtry UV.
Innowacyjna receptura pomadki Platinum pozwala uzyskać głębie koloru już po pierwszej aplikacji. . Lekka i ultra delikatna formuła pielęgnuje usta, wygładza je i sprawia, że stają się rozkosznie ponętne. Piękny, soczysty kolor wykończony delikatnym połyskiem .
Ja posiadam akurat odcień 482 jak widać na zdjęciu jest to piękny pomarańcz . Powiem szczerze że nie używałam jak do tej pory tego typu odcieni , nie wiem dlaczego , może uważałam je za zbyt krzykliwe. Ale tą pomadkę i jej odcień pokochałam od pierwszego użycia . Jest idealna na zimę ponieważ bardzo mocno nawilża nawet bardzo suche usta pozostawiając na nich delikatna kremową - ochronną bazę . 
Ponad to zapach pomadki bardzo mi przypadł do gustu , świeży , lekko owocowy ożeźwiający. Jedynym minusem jest to że nie trzyma się zbyt długo na ustach , ściera się już po np jednym łyku kawy z kubka . Ale reszta plusów przeważa szalę nad tym jednym minusem . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz