piątek, 14 sierpnia 2015

BODY-CURE KURACJA BRĄZUJĄCO- UJĘDRNIAJĄCA EFEKTIMA

Balsam zawiera Stimu- Tex , który naturalnie wpływa na odbudowę bariery lipidowej skóry, chroni ją przed podrażnieniami , przywraca jej zdrowy wygląd . Kompleks witamin (ECF) spowalnia starzenie się skóry oraz ją wzmacnia. Redukuje jej uszkodzenia spowodowane promieniami UV . Odbudowuje płaszcz lipidowy naskórka i normalizuje fizjologiczne właściwości ochronne skóry . Witamina C wraz z witaminą E doskonale chronią przed wolnymi rodnikami . Olej arganowy skutecznie regeneruje , ujędrnia, i uelastycznia skórę. Masło shea chroni skórę przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych .Troxerutyna chroni naczynia krwionośne redukując ich napięcie , wzmacnia je i poprawia ich przepuszczalność . Balsam zawiera tez roślinne DHA które nadaje skórze kolor słonecznej opalenizny.
Moje pierwsze odczucia co do balsamu były bardzo pozytywne , skóra stała się jędrna i już po pierwszym użyciu widać było efekty brązujące .Ale niestety kolor nie trzyma się długo na skórze gdy brałam kąpiel widocznie zauważyłam jak spływa ze mnie , woda była brązowa :( , kosmetyk również bardzo brudzi ubranie a plamy nie dają się usunąć. Po skończonej kuracji wystarczyły ok 4 kąpiele a nie widać w ogóle efektu opalenia. Jedyne co zauważyłam to poprawienie jędrności skóry . Jak dla mnie produkt się nie sprawdził oczekiwałam że opalenizna uzyskana nim będzie trzymała się dłużej na mojej skórze .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz