piątek, 14 sierpnia 2015

LAKIERY LUCKY OD MAY TO BE

Ach jak ja uwielbiam malować paznokcie :). A wy ?Ale jaki lakier wybrać ? Najlepszy był by taki aby nie ścierał się , nie odpryskiwał, łatwo nakładał , i takie są moim zdaniem lakierki  Lucky od May To Be ( pisze lakierki ponieważ są one bardzo malutkie , mieszczące się nawet w kieszeni . 
Lakiery Lucky są bardzo wytrzymałe nie odpryskują , ścierają się lekko na końcówkach po ok 2 tygodniach i schną bardzo szybko . Jeden z nich zainspirował mnie do pomalowania mojego pokoju w własnie  jego kolorze , jest to lakier pierwszy od lewej strony odcień 322 nazwałam go lawendowym. 
Ten kolorek urzekł mnie najbardziej i nie tylko mnie , na zdjęciu akurat są pazurki mojej mamy , która tez zakochała się
w tym kolorku. Na zdjęciu widoczne pazurki są po ok tygodniu po pomalowaniu.
A oto co mi udało się wyczarować na moich pazurkach :) wiem mistrzynią nie jestem . :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz