piątek, 14 sierpnia 2015

KERATYNA W PŁYNIE LOTON

Keratyna w płynie firmy Loton jest intensywnie działającą odżywką polecaną do włosów słabych i zniszczonych .Zawiera uderzeniową dawkę składników regenerujących a przede wszystkim keratynę ,która jest głównym składnikiem włosów.Kosmetyk ma za zadanie odbudować zniszczone włosy,zwiększyć ich objętość,ułatwić rozczesywanie oraz układanie. Ja użyłam już więcej jak połowę kosmetyku i zauważyłam że moje włosy stały się bardziej puszyste i zwiększyły swoją objętość .Włosy również łatwiej się rozczesują . Ja farbuję włosy od bardzo dawna w tym kilkakrotnie rozjaśniałam ale po użyciu tego kosmetyku nie czuć w dotyku aby były zniszczone , sianowate czy suche , są odpowiednio nawilżone i gładkie a zarazem puszyste .Jedyną rzeczą która mi się nie spodobała to zapach ponieważ wyczuwam w nim alkohol , którego nie jestem zwolenniczką ani w kosmetykach ani w ż
yciu codziennym .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz