piątek, 14 sierpnia 2015

KALLOS CZEKOLADOWA MASKA DO WŁOSÓW SUCHYCH

Maskę otrzymałam od Internetowej Hurtowni Fryzjerskiej -U Radka.Pl uradka.pl/ , już w pierwszy dzień po jej otrzymaniu wzięłam się za testowanie . Zaraz po odkręceniu pojemniczka urzekł  mnie cudowny zapach przypominający czekoladowy budyń . Konsystencja maski idealna , delikatna , maska łatwo się nakłada i nie spływa z włosów .
Maseczka zawiera ekstrakt z kakao , proteiny mleczne oraz keratynę , składniki te dogłębnie regenerują włosy zniszczone , łamiące się i suche . Moje włosy są bardzo zniszczone rozjaśnianiem dlatego ucieszyłam się z możilwości przetestowania tego kosmetyku . 
Po nałożeniu maski i odczekaniu czasu jej działania spłukałam ją a gdy włosy wyschły byłam mile zaskoczona moje popalone rozjaśnianiem włosy nabrały miękkości i blasku już po pierwszym użyciu , łatwo się rozczesywały oraz nadal smakowicie pachniały czekoladowym budyniem a zapach ten utrzymywał się ok 2 dni do następnego mycia.Moja fryzura nie przypomina już stogu siana , włosy układają się bardzo łatwo i są widocznie odżywione i wzmocnione . Polecam wszystkim osobom , które mają problem z zniszczonymi farbowaniem i rozjaśnianiem włosami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz