piątek, 14 sierpnia 2015

HIALURONOWY WYPEŁNIACZ DO UST DERMO FUTURE

 Hialuronowy wypełniacz do ust Dermo Future otrzymałam w ramach testowania od Twoje Źródło Urodytwojezrodlourody.blogspot.com/ Kosmetyk miał za zadanie poprawić kształt i kontur warg , skorygować ich asymetrię , powiększyć je ,oraz ujędrnić. 
Z początku sięgnęłam po niego z takim trochę niedowierzaniem bo jak niby zwyczajny krem ma powiększyć moje usta , ale już po ok 3 użyciach patrząc w lustro ze zdziwnieniem uznałam że jednak działa . 
Po nałożeniu poczułam tak jakby moje wargi delikatnie zaczęły puchnąć , stały się miękkie i delikatne oraz dobrze nawilżone . Mimo zaleceń co do stosowania aby kilkakrotnie nakładać go w ciągu dnia ja stosowałam dwa razy dziennie . Nie chciałam aby moje usta wyglądały na zbyt wydatne. Kosmetyk działa za ok 5 min po nałożeniu lecz gdy nie nałożyłam go jeden dzień usta stały się takie jak były poprzednio czyli odzyskały swój kształt , przez to zauważyłam że efekt powiększenia nie jest stałym efektem i aby go utrzymać kosmetyk trzeba stosować regularnie 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz