sobota, 15 sierpnia 2015

M-DERMA B+ CELLURAR MURIER

M-Derma b+ Cellurar krem do skóry naczynkowej to specjalistyczny kosmetyk przeznaczony do pielęgnacji delikatnej cery skłonnej do podrażnień i zaczerwienień. Dzięki optymalnemu połączeniu specjalnie wyselekcjonowanych roślinnych składników doskonale pielęgnuje wrażliwą naczynkową cerę. Wyciąg z kasztanowca i aktywna forma rutyny działają ochronnie na naczynia krwionośne. Regulują ich napięcie, elastyczność i przepuszczalność. Dodatek kofeiny zapewnia mikrocyrkulację w naczyniach krwionośnych, dzięki czemu zmniejsza opuchnięcia oraz rozjaśnia cienie pod oczami. Komórki macierzyste chronią skórę przed działaniem wolnych rodników. Obecne w komórkach roślinnych flawonoidy przeciwdziałają przedwczesnemu starzeniu oraz pobudzają naturalne procesy regeneracji skóry. Zawarte w produkcie polisacharydy, kwas hialuronowy i d-panthenol zapewniają długotrwałe nawilżenie i skutecznie neutralizują podrażnienia.
Delikatny , nie tłusty krem zamknięty w średniej wielkości tubce , o delikatnym miłym zapachu . Bardzo fajnie się wchłania nie pozostawiając tłustej ani lepkiej warstwy na skórze . 
Krem zachwycił mnie już po pierwszym użyciu . Ponieważ mam cerę naczynkową to moje policzki pod wpływem wiatru, przy nagłych zmianach temperatury lub nawet podczas mycia , robią się czerwone i bardzo gorące przy czym lekko pieką . Gdy nałożyłam krem M-DERMA B+ CELLURAR MURIER poczułam lekkie szczypanie w miejscach w których miałam widoczne pajączki , lecz po chwili te szczypanie ustąpiło i poczułam wielką ulgę , tak jak bym położyła chłodny , łagodzący kompres na twarz . Po ok tygodniu stosowania wszelkie zaczerwienienia znikły a skóra już nie reaguje tak jak przedtem na czynniki zewnętrzne , nie piecze i nie czerwieni się . Jestem bardzo zadowolona z tego kremu i oczywiście już wiem że na stałe zagości w puli moich kosmetyków  .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz