piątek, 14 sierpnia 2015

MALUJEMY PAZURKI Z MAY TO BE PROFESSIONAL VINYLS LASTING FINISH

Lato idealny czas na pokazanie swoich dłoni a wraz z tym swoich paznokci . Ja osobiście nie wyobrażam sobie aby moje pazurki były nie pomalowane , uwielbiam wymyślać różne wzorki i mieszać z sobą masę różnych kolorów na nich. A lakier jaki lakier wybrać ? Ja wybrałam May To Be i nie chcę abyście myśleli że pisze to tylko dla tego że nawiązałam z tą właśnie firmą współpracę . Ponieważ lakiery May To Be znałam i używałam już długo wcześniej i jestem i byłam z nich zadowolona.
May To Be Professional lakier który bardzo łatwo się nakłada o dosyć rzadkiej konsystencji , nałożenie dwóch warstw wystarczy aby pokryć dokładnie płytkę paznokcia . Lakier utrzymuje się dosyć długo i nie odpryskuje lecz po upływie ok tygodnia delikatnie ściera na końcówkach .Schnie szybko lecz ja używam również wysuszacza o którym nie długo wam napiszę . Myślę że za tak niską cenę  wacha się pomiędzy 9,90 a 12 zł  lakiery są na prawdę godne uwagi. A oto co udało mi się wyczarować :) uprzedzam profesjonalistkom nie jestem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz