piątek, 14 sierpnia 2015

MODELUJĄCO-UJĘDRNIAJĄCA MASKA DO BIUSTU -MODEL UP- -TIANDE

Maseczka zapewnia natychmiastowy lifting skóry piersi i dekoltu , wzmacnia i nadaje kształt , przywraca elastyczność i wygładza skórę .Ekstrakt z koniczyny , który zawiera symuluje wzrost komórkowy w tkankach gruczołu mlecznego, zapewniając wzrost objętości biustu. Kompleks składników aktywnych z ekstraktu z kwiatów tajskich poprawia mikrokrążenie , nawilża i regeneruje wrażliwą skórę dekoltu i piersi , wzmacnia i koryguje ich kształt .
Maseczka ma postać żelu , który nakładamy na piersi a następnie przykrywamy duplikatem z polietylenu . Po nałożeniu kosmetyku poczułam chłód i lekkie szczypanie , które jednak szybko ustąpiło . Pozostawiłam maskę na 15 min . Po zabiegu byłam w szoku gdy stanęłam przed lustrem ponieważ nigdy nie przypuszczałam że użycie zwykłej maski może dać taki efekt . Moje piersi były widocznie ujędrnione , kształtne oraz gładkie i nawilżone . Jestem zachwycona jej działaniem i na pewno kupię ją nie raz , choć posiada dwa małe mankamenty ponieważ konsystencia żelu mogła by być troszkę bardziej gęsta bo podczas zabiegu spływa z skóry , natomiast drugim mankamentem jest to że duplikaty są zbyt małe  jak dla mnie ponieważ mam spore piersi . Poza tym kosmetyk jak dla mnie jest idealnym kosmetykiem do ujędrniania biustu polecam .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz