piątek, 14 sierpnia 2015

OLEJ DO WŁOSÓW VATIKA CZOSNKOWY

Olej do włosów bardzo korzystnie wpływa na zniszczone np farbowaniem lub prostowaniem włosy  je i odbudowuje . Włosy staja się miękkie, puszyste oraz widocznie zdrowsze . Z początku nie byłam pozytywnie nastawiona do tego olejku , pomyślałam skoro jest czosnkowy to pewnie moje włosy będą cuchnęły na odległość a ja nie lubię tego zapachu . Jednak gdy otworzyłam opakowanie nie wyczułam ani troszeczkę czosnku ale za to bardzo intensywny mydlany zapach który jak dla mnie jest trochę za mocny , podczas stosowania aż mnie mdliło był tak intensywny.Czosnek zastosowany w olejku ma właściwości regenerujące,zmniejsza wypadanie włosów oraz przyspiesza ich wzrost.Działa też przeciw łupieżowo . Uwaga ! olejek może lekko rozjaśniać włosy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz