sobota, 15 sierpnia 2015

SO BIO KREM POD PRYSZNIC I DO KĄPIELI WANILIA TAHITI

Witajcie kochani dziś chciała bym napisać wam o kremowym żelu pod prysznic i do kąpieli So Bio Wanilia Tahiti . W skład tego kosmetyku wchodzą w 99 % składniki naturalne w tym 16 % pochodzi z rolnictwa ekologicznego . 
Krem ma bardzo miły, delikatny zapach ,  wyczuwalne są aromaty wanilii oraz masła shea . Jest bardzo delikatny i jak dla mnie troszkę za delikatny , ponieważ podczas mycia nie był w stanie zmyć resztek antyperspirantu , dosłownie szorowałam nim pachę a antyperspirant ani rusz . Dodatkowo jest bardzo rzadki nie nazwała bym go kremem ponieważ ma konsystencję mleczka a nie kremu .
Co do działania na moją skórę oczywiście nawilża ją i zostawia piękny zapach ale tak serio nie czuję aby moja skóra była tak do końca czysta . Dlatego wzięłam się na sposób i dodaje go po prostu do kąpieli jako płyn aby był miły zapach a ciało myje dodatkowo innym żelem . Tak że myślę że kosmetyk jest dobry jako płyn do kąpieli , tak aby tylko dodać miłego zapachu , bo nawet nie pieni się zbyt fajnie . Myślę że nigdy więcej nie znajdzie się w mojej łazience , choć lubię kosmetyki ekologiczne to ten krem jak najbardziej u mnie jest na nie . 
ZAWIEDZIONA KROPKA !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz