piątek, 14 sierpnia 2015

PODKŁAD KRYJĄCO NAWILŻAJĄCY MARULA OIL MAY TO BE

Witajcie miałam małe problemy z blogiem ale już wszystko jest w porządku. Dziś chciała bym podzielić się z wami opinią na temat pewnego podkładu , który niestety nie przypadł mi do gustu . Podkład zawiera olej z orzechów drzewa marula bogatego w kwas oleinowy, witaminę E oraz antyoksydanty .
Kosmetyk posiada fajne szklane opakowanie z pompką co ułatwia jego dozowanie . Konsystencja jest delikatna kremowa i niestety jak dla mnie za tłusta . Po nałożeniu podkładu czułam ciężką maskę na twarzy , podkład kryje doskonale ale niestety jest tak ciężki i tłusty że moja skóra nie wytrzymuje z nim długo , po prostu czuję się jak by pozatykał moje pory i moja skóra przestała oddychać . Mam cerę mieszaną i po kilku użyciach tego kosmetyku moja strefa T zaczęła się przetłuszczać do tego stopnia ze w ciągu dnia musiałam używać kilkakrotnie bibułek matujących , nadmiar sebum jest aż widoczny gołym okiem . 
Jednak wolę podkłady bardziej lekkie , wodniste i  akurat ten nie przypadł mi do gustu , a wy co o nim sadzicie ? Używał go ktoś ? Jestem ciekawa waszej opinii na jego temat .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz