piątek, 14 sierpnia 2015

KORUND SZLACHETNY MIKRODERMABRAZJA

Korund szlachetny do mikrodermabrazji jest doskonały do domowego złuszczania obumarłego naskórka.Peeling nim wykonany likwiduje blizny potrądzikowe , przebarwienia , delikatne zmarszczki , plamy starcze , rozszerzone pory , rozstępy ,cellulit ,  jest idealny do skóry tłustej , łojotokowej jak i bardzo suchej .
Korund stosujemy po wymieszaniu go z kremem,  żelem pod prysznic ,balsamem lub olejkiem . Po wymieszaniu nakładamy na wybrany obszar skóry i masujemy kolistymi ruchami przez ok 2-3 min . Po czym zmywamy dokładnie i smarujemy obszar kremem najlepiej łagodzącym. Zabieg powinien być powtarzany 1-2 razy w tygodniu .
Korund nie jest polecany w przypadku skóry delikatnej wrażliwej , z trądzikiem rumieniowatym , trzeba również uważać przy cerze naczynkowej . Moje wrażenie po jego użyciu - z początku po zastosowaniu skóra była lekko zaczerwieniona ale po użyciu kremu łagodzącego zaczerwienienie ustąpiło. Jestem nim zachwycona moja skóra jest tak gładka że co chwila jej dotykam . Cera stała się bardziej jędrna oraz zniknęły wszelkie niedoskonałości , również nie lubiane przez mnie piegi.Znajoma podczas odwiedzin u mnie stwierdziła że moja twarz wygląda bardzo świeżo i młodziej . Ja również zauważyłam że moje zmarszczki mimiczne dosłownie zaczęły znikać a skóra nabrała blasku . Polecam go jak najbardziej jak dla mnie Korund nie ma sobie równych .  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz