piątek, 14 sierpnia 2015

KREM USZCZELNIAJĄCY NACZYNKA KRWIONOŚNE NA NOC OD ZIAJI

Delikatna bezzapachowa emulsja zawierająca substancie aktywne - escynę, proteiny long- lifting,prowitaminę B-5,trokserutynę oraz witaminy C i E .Krem obkurcza i uszczelnia naczynka krwionośne oraz zapobiega ich osłabieniu. Zapobiega pękaniu naczynek a co z tym idzie tworzeniu się nowych pajączków .Zapobiega uszkodzeniu włókien kolagenowych spowalniając proces starzenia się skóry.
Od dawna borykam się z problemem jakim  są popękane naczynka , z reszta nie tylko ja ponieważ w mojej rodzinie wygląda na to że jest to uwarunkowane genetycznie , również moja mama oraz siostra maja ten sam problem . Ciągłe zaczerwienienia oraz uczucie pieczenia i gorąca towarzyszą mi bardzo często , moje policzki nie raz są czerwone jak przysłowiowy burak. Dlatego zdecydowałam się sięgnąć po ten krem z nadzieją że pomoże . I nie zawiodłam się choć po kilku użyciach nie było żadnego efektu to po około miesiącu jego stosowania zauważyłam mniejsze zaczerwienienie oraz redukcję popękanych naczynek . Dodatkowo krem doskonale nawilża skórę i likwiduje przebarwienia . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz