piątek, 14 sierpnia 2015

OLEJ KOKOSOWY DO WŁOSÓW VATIKA

 Olej intesywnie odżywia włosy , zapobiega łupierzowi, poprawia ukrwienie skóry głowy ,symuluje porost włosów oraz zapobiega ich wypadaniu .Poza czystym olejem kokosowym Vatika zawiera również ekstrakty z ziół, henny, amlii i cytryny . Olej przed użyciem należy rozgrzać w ciepłej wodzie gdyż ma on konsystencie stałą.
Kosmetyk ten intensywnie nawilża włosy i daje im niesamowitą objętość . Ja osobiście trzymałam go na włosach ok 2 godziny po czym umyłam je szamponem . Po umyciu nie potrzebowałam już żadnej odżywki moje włosy z łatwością się rozczesywały a po wysuszeniu stały się bardzo puszyste i 2- krotnie zwiększyły swoją objętość. Zapach kosmetyku jest delikatny kokosowy bardzo przyjemny ,polecam go wszystkim a szczególnie osoba z suchymi lub zniszczonymi farbowaniem włosami . Na prawdę czyni cuda.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz