piątek, 14 sierpnia 2015

CAPITIS DUO SZAMPON PRZECIWŁUPIEŻOWY I PRZECIWGRZYBICZY LEFROSCH

Szampon otrzymałam do testowania w ramach akcji testuję z Twoim Źródłem Urody - www.twojezrodlourody.com.pl/ Capitis Duo jest szamponem przeciwłupieżowym i przeciwgrzybiczym , który zawiera ketokonazol oraz siarczek selenu . Stosowany jest przy -łupieżu skóry głowy , łojotokowym zapaleniu skóry głowy oraz wspomagająco przy łupieżu pstrym .
Szampon ma gęstą konsystencje dzięki czemu jest bardzo wydajny , ma ciemno niebieski , perłowy kolor oraz jak dla mnie niestety mdlący zapach . Pieni sie bardzo delikatnie , spłukuje się  bardzo łatwo . Sposób użycia - Szampon, w przypadku łupieżu lub łojotokowego zapalenia skóry głowy należy stosować codziennie przez 7-10 dni a następnie 2 x w tygodniu przez 3 tygodnie. W przypadku łupieżu pstrego, w celu eliminacji zakażenia w obrębie skóry owłosionej głowy, szampon należy stosować przez 7-10 dni a następnie przez 4 kolejne dni po miesiącu 
i dwóch miesiącach. Nakładać na zwilżone włosy, równomiernie rozprowadzić na całej powierzchni skóry głowy. Pozostawić na skórze przez 5 minut i spłukać wodą. 
Mój problem z łupieżem zaczyna się za każdym razem gdy użyję lakieru bądź pianki do modelowania fryzury , mimo że po użyciu każdego wieczoru produkt zmywam to pojawia się łupież. Próbowałam wielu szamponów przeciwłupieżowych ale niestety żaden nie poradził sobie z tym problemem , dlatego po ten szampon sięgnęłam z myślą że będzie tak samo . Po nałożeniu go na głowę poczułam szczypanie i mrowienie ale po chwili ustąpiło .Po pierwszym użyciu nie zauważyłam żadnych zmian , dopiero po ok czterech myciach widać było efekty. Skóra głowy przestała swędzieć i stała się wyraźnie zdrowsza lecz mam wrażenie że szampon wysusza moje włosy ponieważ po użyciu są one szorstkie i ciężko się rozczesują muszę fundować im wtedy sporą dawkę odżywki alby zniwelować ten efekt . Jednak co do leczenia łupieżu jak na razie jest najlepszym jakiego używałam i choć łupież zniknął używam go zapobiegawczo za każdym razem gdy użyję do modelowania lakier lub piankę . Szampon dostępny jest na -www.lefrosch.com/index.php.

1 komentarz:

  1. Szampon z selenem to bardzo dobre rozwiązanie do wyleczenia łupieżu pstrego, jednak jeśli myślimy o zabezpieczeniu naszej skóry przed nawrotem tej dolegliwości nie powinniśmy się ograniczać do samego szamponu. Kompleksowe rozwiązanie daje nam zestaw Pityver. Zawarte w tych kosmetykach pierwiastki hamują rozwój grzybów odpowiedzialnych za postęp łupieżu pstrego i zapobiegają nawrotom tej choroby.

    OdpowiedzUsuń