piątek, 14 sierpnia 2015

KREM AVON ANEW CLINICAL E-DEFENCE

Krem odżywczo naprawczy na noc niweluje skutki uszkodzeń, których twoja skóra doświadczała przez lata. Zmniejsza widoczność zarówno płytkich , jak i głębokich zmarszczek oraz przebarwień posłonecznych. Sprawia, że skóra wygląda młodziej i zdrowiej. Stosowany wraz z pielęgnacją ochronno-naprawczą na dzień z serii E-Defence zapewnia 24-godzinną ochronę i odżywienie. E-Defence, nasza najbardziej wszechstronna pielęgnacja skóry, chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych i naprawia powstałe oznaki starzenia. Zapewnia skórze intensywne odżywienie. Tworzy niewidzialną barieręochronną, by ustrzec skórę przed szkodliwym działaniem czynników środowiskowych, które mogę przyśpieszać jej starzenie. Wspomaga naprawę uszkodzeń skóry, które już powstały, jednocześnie dogłębnie ją odżywiając.
Kosmetyk o delikatnej konsystencji , łatwo się wchłania nie pozostwaiając lepkiej warstwy na skórze . Po około tygodniu stosowania zauważyłam że moja skóra stała się gładsza i delikatna w dotyku , a drobne zmarszczki np. wokół oczu stały się mniej widoczne . Poza tym krem super nawilża nawet bardzo suchą skórę , ja mam skórę mieszaną i moje policzki często są suche do tego stopnia że pojawiają się na nich suche skórki a ten krem sobie z tym doskonale poradził . Ma tylko dwie wady jak dla mnie zapach jest okropny przypomina mi zapach leków , alkoholu , jak też opakowanie szklane - nie lubię szklanych opakowań zawsze boję się że stuknę lekko i pobiję , do tego góra opakowania jest węższa niż cały słoiczek co nie pomaga w nabieraniu kremu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz