piątek, 14 sierpnia 2015

JAK ZMIENIŁY SIĘ MOJE PAZNOKCIE DZIĘKI ODŻYWCE EVELINE

Moje paznokcie były łamliwe, rozdwajały się , nie mówiąc już o skórkach które ciągle się zadzierały i były suche  .Jak widać na zdjęciu stan moich pazurków był tragiczny .
Próbowałam wszystkiego moczenie w ciepłej oliwie i różne domowe sposoby nie dawały żadnego efektu , aż kiedyś przeglądając swoją stronkę na  www.facebook.com/TestowaniePolowanie odkryłam wpis jednej z blogerek o odżywce Eveline 8 w 1 total action i pomyślałam czemu nie spróbować i już następnego dnia była u mnie. 
Nie byłam przekonana co do jej działania ponieważ stosowałam już inne odżywki które tez nie dawały efektu . Stosowałam ją według zaleceń przez ok 2 miesiące i teraz jak się patrzę na to zdjęcie paskudnych poszarpanych pazurów dziękuję jej że istnieje . Moje paznokcie przestały się rozdwajać i kruszyć a skórki wróciły do normy . Pazurki są twardsze i wyglądają na na prawdę zdrowe . Myślałam że gdy przestane używać tej odżywki to problem znów wróci ale jak do tej pory wszystko jest jak najbardziej ok co widać poniżej.
Jak dla mnie najlepsza odżywka którą kiedykolwiek posiadałam na prawdę polecam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz