piątek, 14 sierpnia 2015

DOMOWY KAWOWY PEELING DO CIAŁA

Od niedawna obserwuję stronę na facebooku www.facebook.com/TwojeZrodloUrody i dokładnie wczoraj zaciekawił mnie filmik pod tytułem Kawowy peeling do ciała i zaciekawiona jego działaniem postanowiłam go przygotować . Do przygotowania tego domowego kosmetyku na prawdę niewiele potrzeba , ja troszkę tak można powiedzieć przerobiłam orginalny przepis ponieważ dodałam dodatkowo oprócz oleju z słodkich migdałów odrobinę oleju arganowego oraz zamiast cynamonu i kardamonu użyłam wanilii . A oto jak się prezentuje gotowy peeling -
Kosmetyk idealnie złuszcza martwy naskórek a zawarte w nim olejki dodatkowo pielęgnują skórę. Kawa natomiast działa antycellulitowo oraz wyszczuplająco , ujędrnia skórę i poprawia krążenie . Po użyciu tego peelingu moja skóra jest gładka i miła w dotyku a cudowny zapach kawy dodał mi energii .
Jeśli jesteście zainteresowani i chętni do zrobienia tego cudownego peelingu to zapraszam do obejrzenia filmiku Twoje Źródło Urody -www.youtube.com/watch gdzie znajdziecie przepis oraz więcej informacji na jego temat. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz