piątek, 14 sierpnia 2015

KILKA SŁÓW O TONIKU DERMEDIC NORMACNE

Tonik Dermedic Normacne jest tonikiem regulującym oraz antybakteryjnym .Działa bakteriobójczo i przeciwzapalnie,przyspiesza odnowę komórek naskórka ,zwalcza nadmierny łojotok , reguluje wzrost komórek oraz zmniejsza nadmierne rogowacenie skóry .Jest produktem hypoalergicznym i nie zawiera alkoholu .
Już przy pierwszym użyciu poczułam że moja skóra jest czysta i gładka . Tonik doskonale oczyścił moją strefę T i jednocześnie nie podrażnił moich suchych policzków . Po dłuższym stosowaniu  zauważyłam że skóra w strefie T została widocznie zmatowiona  a wszelkie niedoskonałości stały się mnie widoczne . Ucieszyło mnie to że kosmetyk całkowicie wybielił moje piegi , których nie znoszę . Poza tym opakowanie poręczne a zapach bardzo miły , dla tego tonika jestem na tak :) i myślę że na pewno kupię kolejną buteleczkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz