piątek, 14 sierpnia 2015

NO I WPADŁAM W BŁOTO :)

Ale nie takie zwykłe błoto tylko błoto wulkaniczne które otrzymałam od MudSpa ,jest ono w 100% naturalne ,składniki tego wytworu natury pozwalają osiągnąć niebywałe efekty kosmetyczne i lecznicze , porównywalne do efektów skomplikowanych zabiegów kosmetycznych . Błotko posiada silne właściwości oczyszczające,przeciwzapalne,łagodzące,symulujące wydalanie toksyn oraz kwasu moczowego z organizmu .
ZASTOSOWANIE:
skóra sucha,tłusta,wrażliwa i mieszana 
trądzik
blizny
rozstępy skórne
cellulit
łupież
wypadanie włosów
ujędrnianie
relax i ukojenie
Po nałożeniu błotka poczułam delikatne szczypanie ,oraz uczucie gorąca ale wraz z zasychaniem jego te odczucia ustąpiły , produkt łatwy do nałożenia i choć nie za miły ma wygląd to jego stosowanie jest bardzo miłe bardzo mnie ten zabieg zrelaksował . Po zmyciu błotka zauważyłam zaczerwienienie i pieczenie w okolicach strefy T ale po solidnej aplikacji kremu wszystko wróciło do normy . Cera już po jednym zastosowaniu jest bardzo gładka i delikatna w dotyku  ,nabiera blasku i zauważyłam lekkie spłycenie zmarszczek mimicznych . Błotko jest idealne dla osób z trądzikiem ,ponieważ już po pierwszym zastosowaniu mój pryszcz  który niestety umiejscowił się na mojej brodzie zmalał i zniknęło zaczerwienienie wokół niego . Polecam ten wytwór natury u mnie na pewno na stałe zagości w mojej kosmetyczce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz