piątek, 14 sierpnia 2015

MÓJ POMOCNIK W WALCE Z ODCHUDZANIEM SERUM EVELINE SLIM EXTREME 3-D

 Od pewnego czasu za namową i wielkim wsparciem mojego przyjaciela za co jestem mu bardzo wdzięczna zaczęłam się odchudzać , jak wiadomo dieta plus ćwiczenia  ale co zrobić z skórą która nieestetycznie zaczęła się marszczyć na brzuchu, udach i pośladkach ? Pomyślałam że może masaż hmm masaż ale czym ? i kupiłam własnie te serum . 
Serum ma za zadanie modelować sylwetkę, redukować tkankę tłuszczową oraz zwalczać cellulit i rozstępy .Przy pierwszym użyciu powiedziałam sobie że chyba więcej go nie użyje ponieważ zawiera mentol , który daje efekt głębokiego chłodzenia ciała , ja po prostu po nałożeniu kosmetyku telepałam się z zimna . Ale postanowiłam mimo to stosować kosmetyk i z dnia na dzień moja skóra się do niego przyzwyczaiła , oczywiście czuć chłód ale nie tak intensywny jak za pierwszym razem .
Już po tygodniu stosowania zauważyłam efekty , skóra stała się bardziej napięta , gładka a cellulit mniej widoczny niestety z rozstępami jeszcze sobie nie poradził ale myślę że to tylko kwestia czasu . Jestem bardzo zadowolona z efektów stosowania i myślę że będzie mi służył przez cały czas trwania odchudzania 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz