piątek, 14 sierpnia 2015

MASŁO SHEA KARITE PHARMA VITTA

Masełko karite shea od Pharma Vitta . Masło shea właściwie nie jest masłem ale olejem , który uzyskuje się z drzewa dziko rosnącego w Afryce - Masłosza , drzewo jest tam uznawane za święte a z pozyskiwaniem z niego owoców związane są rozmaite rytuały i zwyczaje np . pierwszym zbiorom towarzyszy świąteczna biesiada .Olej uzyskiwany z drzewa jest nazywany masłem ponieważ ma zwartą dosyć twardą bryłę jasnego koloru , która ma delikatny orzechowy zapach .
Masło karite ma bardzo wiele zastosowań między innymi odmładza skórę, nawilża, wygładza, chroni skórę przed wiatrem i mrozem oraz idealnie nadaje się do opalania jak i do leczenia poparzeń słonecznych i nie tylko . Zastosowanie tego cudownego w stu procentach naturalnego kosmetyku jest bardzo szerokie można również stosować jako maskę na włosy . Ja osobiście jestem nim zachwycona , uleczył moje spierzchnięte usta a moje ciało stało się gładkie i odpowiednio nawilżone , po nałożeniu czułam efekt relaksacyjny tak jak by otulał moje ciało . Polecam go dla wszystkich a szczególnie dla osób ze skłonnościami do alergii . 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz