piątek, 14 sierpnia 2015

CUDOWNE MYDEŁKO ALOE VERA OD MYDLARNI LAVEA

Mydełko Aloe vera Lavea robione ręcznie na bazie wyciągu z aloesu , z olejkiem eterycznym lawendowym , ekstraktem z pestek grejpfruta i olejkiem migdałowym . Kąpiel z tym mydełkiem zmniejsza napięcia nerwowe  , uspokaja i zmniejsza napięcie nerwowe . Po zetknięcu z woda zapach jest bardzo intęsywny szczególnie wyczuwa się lawendę. Moja kąpiel z tym mydełkiem była bardzo przyjemna , w całej łazience unosił się cudowny zapach lawendy który uwielbiam , zapach ten pomógł mi się zrelaksować i wyciszyć . Po kąpieli czułam się odprężona i lekka , z łatwością zasnęłam na prawdę polecam te mydło osobą które maja problemy ze snem ponieważ ten zapach bardzo uspokaja i pomaga w walce z bezsennością . Mydełko bardzo dobrze się pieni i czym jestem zachwycona nawilża skórę gdyż zazwyczaj takie zwyczajne mydła wysuszają ją ., po umyciu skóra jest gładka i długo pachnie nawet z rana czułam jeszcze ten śliczny zapach . Zapraszam was na stronę mydlarni Lavea www.lavea.pl/ gdzie każdy znajdzie na pewno coś dla siebie .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz