piątek, 14 sierpnia 2015

BRONZER MAY TO BE ODCIEŃ 1M MATOWY

Witajcie nie dawno nawiązałam współpracę z firmą May To Be , jak na razie mało znana firma kosmetyczna ,ale mam nadzieję że już nie długo stanie się o niej głośniej ponieważ kosmetyki jakie oferują są na prawdę bardzo dobre choć po niskiej cenie.Dziś chciała bym się podzielić z wami opinią o Bronzerze May To Be .
Bronzer posiada efektowne i poręczne opakowanie z lusterkiem w środku , jak również gąbeczką do aplikowania  produktu. Zapach lekki pudrowy , bardzo przyjemny .
Bronzerek bardzo fajnie się nakłada , jest idealny do konturowania twarzy jaki i również ciała , nadaje skórze delikatny efekt muśnięcia słońcem . Produkt nie kruszy się nie osypuje i nie tworzy plam . Dodatkowo dzięki zawartości oleju winogronowego nawilża skórę , i co ważne nie zawiera parabenów . 
Produkt utrzymuje się długo na skórze nie ściera się nie rozmazuje .Z początku myślałam że będzie troszkę ca ciemny dla mojej bladej cery ale on doskonale wtapia się w mój makijaż wysmuklając i dodając efektu opalenizny . Kosmetyk jak dla mnie na 5 z plusem . Używał ktoś tego kosmetyku? Jeśli tak to jakie są wasze wrażenia? Piszcie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz