sobota, 15 sierpnia 2015

TONIK BEZALKOHOLOWY COLWAY OCZYSZCZENIE , ODŚWIEŻENIE , RÓWNOWAGA

Jak prawidłowo przygotować skórę do właściwej pielęgnacji? Czy wiesz jak ważny jest odpowiedni poziom pH Twojej skóry? Płaszcz, jakim jest kwaśne pH , jest gwarancją skutecznej obrony przed namnażaniem się drobnoustrojów i pomaga w dążeniu do nieskazitelnego wyglądu. Delikatny, bezalkoholowy Tonik COLWAY został stworzony, by odświeżyć Twoją skórę i zapewnić jej bezpieczny, właściwy poziom pH. Jego formuła pozwala również na usunięcie pozostałości makijażu i preparatów kosmetycznych. Ukoi i złagodzi podrażnienia, na jakie wystawiona jest Twoja skóra każdego dnia. 
Tonik zamknięty w poręcznym opakowaniu , zapach bardzo miły delikatny . Kosmetyk fajnie oczyszcza skórę , lecz po jego użyciu muszę zaraz nakładać krem nawilżający bo nieco wysusza moją skórę . Po przemyciu nim twarzy skóra wydaje się być tak czysta jak po porządnym wyszorowaniu mega oczyszczającym żelem . 
Swój makijaż zmywam wodą micelarną i zawsze myślałam ze jest ona na tyle skuteczna że oczyszcza moją skórę z makijażu , ale po użyciu wody użyłam toniku i wacik był nadal brudny . Mam wrażenie że kosmetyk dociera do wszystkich zakamarków na mojej twarzy i dosłownie wymiata z niej wszelkie zanieczyszczenia . Właśnie kończę pierwszą buteleczkę ale wiem już ze kupię następną bo jak na razie ten tonik jest dla mnie nr jeden pośród  toników . Chciałam również zaznaczyć że idealnie nadaje się do cery delikatnej, wrażliwej , lub naczynkowej , ponieważ jest delikatny i koi skórę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz