sobota, 15 sierpnia 2015

MICELEK OD ALLVERNE

Łagodna woda micelarna do oczyszczania każdego rodzaju skóry, a szczególnie wrażliwej, naczynkowej.
Opracowana na bazie delikatnych czynników myjących i roślinnych ekstraktów łagodzących doskonale usuwa makijaż, zanieczyszczenia bez powodowania podrażnień i wysuszania naskórka.
Polecana także jako preparat do demakijażu delikatnej skóry oczu i ust.
Ekstrakty roślinne nawilżają, koją i eliminują uczucie ściągnięcia skóry.
Synergia działania, by oczyścić, nawilżyć i ukoić:
Micele, hialuronian sodu-naturalny składnik łez, d-panthenol, koktail
ekstraktów z arniki, kasztanowca, bluszczu, dziurawca, winorośli.
Natychmiastowy efekt: czysta, świeża, odprężona cera, przygotowana
na dalsze zabiegi pielęgnacyjne.
Woda micelarna Allverne zamknięta jest w plastikowej buteleczce o pojemności 500 ml z wygodnym zamknięciem .Zapach bardzo delikatny orzeźwiający . Kosmetyk bardzo dobrze radzi sobie z wszelkimi kosmetykami , idealnie oczyszcza skórę nie powodując podrażnień oraz nie pozostawiając lepkiego ani tłustego filmu na skórze. Nawilża skórę , koi , w gorące dni idealna do odświeżenia cery ponieważ delikatnie ją chłodzi . Do tej pory używałam mleczek do demakijażu  gdzie potem musiałam użyć toniku bo skóra była tłusta i lepka czego nie znoszę. Natomiast ta woda zastępuje mi i mleczko i tonik czyli dwa w jednym . Polecam szczególnie do cery wrażliwej , koszt ok 20 zł za 500 ml to jak dla mnie niska cena a kosmetyk jest  dla mnie idealny. 
BARDZO ZADOWOLONA KROPKA :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz