sobota, 15 sierpnia 2015

RIMMEL LASTING FINISH 25HR FUNDATION

Lasting Finish Nude to długotrwały podkład, który zapewnia naturalny wygląd skóry nie obciążając jej. Podkład posiada lekką formułę, dzięki której cera wygląda świeżo i nieskazitelnie. Podkład bardzo dobrze dopasowuje się do cery, przez co łatwo się go rozprowadza. Innowacyjny efekt „elastycznej warstwy”, która pozostaje nienaruszona przez 25 godzin.
Opakowanie kosmetyku standardowe niczym nie wyróżniające się , zapach dosyć miły delikatny , pudrowy . 
Podkład ma bardzo dobre krycie i jest mega wydajny , lecz  ma jeden minus jest mega rzadki , dosłownie lejący . Gdy nałożę go na twarzy muszę od razu szybko machać pędzlem bo dosłownie spływa , kapie z twarzy . Po roztarciu pędzlem muszę dodatkowo pomagać sobie palcami bo niestety tworzy smugi , których nawet najlepszy pędzel nie jest w stanie wyrównać. 
Utrzymuje się na twarzy cały dzień ale zauważyłam też że przesusza moją skórę . W konsystencji przypomina mi co może się wydać śmieszne farbę emulsyjną do malowania ścian , serio jak go nałożę to tak jak by zasychał na skórze jak farba na ścianie . Powiem tak jak do tej pory próbowałam wielu kosmetyków Rimmela i jak dla mnie za tę cenę 30 zł  np za podkład myślałam że będzie mega a tu wyszła kicha i nie jestem jak do tej pory zauroczona żadnym kosmetykiem z Rimmela  po prostu mi nie pasują zawsze znajdzie się coś co jest nie tak a to za rzadkie a to uczula dlatego tym kosmetykom już podziękuję . ZNIESMACZONA KROPKA . 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz