piątek, 14 sierpnia 2015

MASKA DO TWARZY Z KOMPLEKSEM ALGOWYM BINGO SPA

Maseczka została stworzona z ekstraktu z alg Ascophyllum , Spirulina , Nori , Laminaria i Morszczyn .Dzięki bogactwu odżywczych i kondycjonujących składników zawartych w algach morskich skóra jest zregenerowana , dotleniona i nawilżona , równomiernie zostają wygładzone zmarszczki . Cera nabiera promiennego wyglądu. 
Maseczka delikatnie oczyszcza skórę , matowi ją i sprawia że jest gładka w dotyku.Konsystencja maski żelowa , przezroczysta , łatwa do nałożenia , natomiast zapach prawie nie wyczuwalny . Po nałożeniu kosmetyku poczułam lekkie szczypanie i uczucie ciepła , które przeminęło wraz z wchłanianiem się maseczki , natomiast po zmyciu zauważyłam że moje policzki zrobiły się czerwone być może ma taki wpływ na moją cerę z skłonnością do pajączków , jednak po posmarowaniu kremem wszystko wróciło do normy. 
Już po około czterech użyciach zauważyłam mniejsze byłyszczenie się twarzy oraz zanikanie wszelkich niedoskonałości , skóra jest wyraźnie oczyszczona i nawilżona i co ważne maska poradziła sobie z moimi suchymi skórkami , które nie raz robią mi się na policzkach .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz