piątek, 14 sierpnia 2015

PROFESIONALNY WYSUSZACZ DO LAKIERU MAY TO BE

Znacie te uczucie gdy po pomalowaniu paznokci trzeba czekać aż wyschnie ? Nie wiem jak dla was ale dla mnie jest to nieco denerwujące nie lubię czekać jestem osobą bardzo niecierpliwą. Dlatego też nie raz po pomalowaniu paznokci nie mogłam się doczekać wyschnięcia i zazwyczaj kończyło się to starciem lakieru bo zawsze gdzieś zaczepiłam . Aż do momentu gdy w moje dłonie dostał się wysuszacz do lakieru May To Be , z początku nie byłam nastawiona pozytywnie bo myślałam że to kolejna ściema na rynku ale już po pierwszym użyciu powiedziałam ( on jest cudowny) .
Wysuszacz ten wysusza pazurki już w ok 60 sec , utwardza oraz nadaje piękny połysk, tworzy na powierzchni ochronną powłokę , która zapobiega odpryskiwaniu lakieru , zawiera również filtry chroniące przed blaknięciem i matowieniem , dodatkowo zawiera wit E która ma bardzo dobry wpływ na paznokcie jak i skórki. Wysuszacz zamknięty jest w średniej wielkości pojemniczku z spryskiwaczem , jedno pryśnięcie wystarcza na pokrycie paznokci w jednej dłoni . Odkąd go używam zauważyłam że moje skórki nie są suche i nie zadzierają się a lakier potrafi przetrwać nawet do 2 tygodni na pazurkach. Dodam jeszcze że ma cudowny zapach cytrusowy , który utrzymuje się długo po spryskaniu , po prostu lakier staje się lakierem zapachowym :). Produkt jest bardzo wydajny mi taki pojemniczek o poj. 75 ml  wystarczył na trzy miesiące , przy czy ja paznokcie maluje bardzo często . Polecam wszystkim niecierpliwym koszt ok 20 zł . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz