piątek, 14 sierpnia 2015

SZAMPON I MASKA DO WŁOSÓW FARBOWANYCH INTENSYWNIE REGENERUJĄCE BIOVAX L BIOTICA

Witajcie dzisiaj chciała bym przedstawić wam dwa produkty , których obecnie używam do pielęgnacji moich włosów . Jak już wspominałam często farbuję włosy i niestety były one zniszczone ,a że lubię testować na sobie przeróżne kosmetyki za każdym razem kupuję inne i tym razem trafiło na Biovax Lbiotica .
W pierwszej kolejności napiszę parę słów o szamponie 
Szampon Biovax Lbiotica intensywnie regenerujący do włosów farbowanych niestety nie przypadł mi do gustu już od pierwszego użycia . Opakowanie szamponu jest bardzo nie poręczne , posiada pompkę którą musiałam ostro się namęczyć aby wydobyć szampon z butelki , musiałam naciskać aż pięć razy aby wydobyć pożądaną ilość szamponu. Drugą wadą jest to że bardzo słabo się pieni i jest mało wydajny , natomiast trzecią wadą był stan moich włosów po umyciu , czułam że są one zbyt obciążone a po wysuszeniu wręcz sianowate . Nie spodziewałam się że produkt o raczej dobrej opinii tak zadziała na moje włosy . 
Drugim kosmetykiem o którym chciałam napisać jest maska z tej samej serii , opakowanie również mało interesujące przypominające wielkie pudło na leki . Ale kosmetyk jak najbardziej pomógł moim włosom , wzmocnił je i zregenerował , włosy stały się bardziej błyszczące i łatwo się rozczesują . Konsystencja jest jak najbardziej odpowiednia , a kosmetyk jest bardzo wydajny . Obydwa kosmetyki zawierają ekstrakt z Henny , który ułatwia aktywnym składnikom wnikanie do wnętrza włosa i jego cebulki, oraz filtry UV które chronią włosy przed promieniami słonecznymi co powoduje że włosy nie płowieją i dłużej utrzymują swój wyrazisty kolor. Czy ktoś używał tych kosmetyków ? Jeśli tak to jakie macie o nich zdanie ?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz