poniedziałek, 5 lutego 2018

BELOV MASKA W PŁACHCIE ODŻYWCZA POMARAŃCZA

Witajcie kochani dziś chcę napisać wam o maseczce w płachcie Belov , jest to odżywcza maseczka , która dzięki zawartości naturalnych kwasów AHA skutecznie usuwa martwy naskórek. Działa silnie antyoksydacyjnie. Zwiększa sprężystość i jędrność skóry. Oraz wzmacnia ściany naczyń włosowatych. Ekstrakt z pomarańczy zwiększa również przyswajalność Q10. Systematyczne stosowanie przywraca skórze siłę i świeżość. Doskonała dla każdego rodzaju skóry, szczególnie polecana w przypadku problemów z przebarwieniami. 
Maseczka zamknięta w jednorazowym opakowaniu-saszetce , lecz myślę że z taką ilością esencji która w niej się znajduje można użyć jej kilka razy , oczywiście po każdym użyciu szczelnie zamykając .Zapach jej jest cudowny , chyba każdy wie jak pachnie świeża pomarańcza , tak własnie pachnie ta maseczka , naturalny,świeży zapach.Maskę nakładamy na umytą twarz i trzymamy od 15 do 20 min po czym ściągamy i zmywamy twarz wodą.
Mam wrażliwą skórę i myślałam że wyciąg z pomarańczy może ją podrażnić ale nic takiego się nie stało poza delikatnym zaczerwienieniem , które po ok 3 minutkach znikło .Skóra po jej użyciu stała się nawilżona , odprężona, i czułam się świeżo jak po zabiegu w salonie kosmetycznym . Skóra stała się również jaśniejsza i bardziej jędrna .Maseczka jest kosmetykiem Azjatyckim , wiele słyszałam dobrego o kosmetykach tego pochodzenia ale jakoś nie miała wcześniej okazji żadnego spróbować .Produkt można kupić jako pojedynczą sztukę lub w większym opakowaniu .Polecam , ja się w niej zakochałam i na pewno będę używała częściej i relaksowała się , ponieważ maski tego typu bardzo mnie relaksują. Produkt pochodzi z sklepu -https://greenasia.eu/ zapraszam również na ich Facebooka gdzie często można brać udział w ciekawych konkursach i dowiedzieć się więcej o kosmetykach Azjatyckich - https://www.facebook.com/greenasia.eu/ .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz