czwartek, 22 lutego 2018

KREM CC OD ZIAJA

Witajcie kochani ten wpis będzie dedykowany osobom z cerą naczynkową , borykającym się z zaczerwienieniami i pieczeniem , uczuciem gorąca na twarzy . Krem CC Ziaja -
- wyrównuje koloryt skóry i podkreśla jej naturalny odcień.
- zmniejsza widoczność rozszerzonych naczynek.
- zawiera escynę i witaminę c przeciwdziałające teleangiektazjom.
- ukrywa zaczerwienienia, przebarwienia i nierówności naskórka.
- nawilża, uelastycznia oraz łagodzi podrażnienia.
- chroni przed promieniowaniem uv i fotostarzeniem.
- pozostawia skórę rozświetloną, wypielęgnowaną i promienną.
Krem zamknięty w plastikowej tubce , o przyjemnym zapachu i delikatnej dobrze wchłaniającej się konsystencji , kolor kremu nie wykazuje na to aby miał mieć działanie korygujące zaczerwienienia , ponieważ jest lekko żółtawy zazwyczaj kremy CC których używałam miały delikatnie zielonkawy odcień .Przez to że nie jest zielonkawy po nałożeniu staje się zupełnie nie widoczny a wszelkie zaczerwienienia znikają .Bardzo dobrze nawilża i koi skórę , regeneruje ją i wygładza .Jak już nie raz wspominałam moja skóra jest bardzo wrażliwa z widocznymi popękanymi naczynkami i mam spory problem co do doboru kosmetyków do pielęgnacji twarzy , często nawet kremy przeznaczone do cery naczynkowej podrażniały moją skórę , ale w tym przypadku się nie zawiodłam i jestem bardzo zadowolona z działania tego kosmetyku .
Polecam go wszystkim mającym problem tak jak ja z czerwonymi piekącymi policzkami . Krem dostępny jest na - https://e-ziaja.com/pl/  zapraszam do zapoznania się również z innymi kosmetykami firmy Ziaja bo jak dla mnie są to jedne z najlepszych kosmetyków .



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz