niedziela, 6 listopada 2016

SPRZĄTANIE Z LOU - PRE

Chyba każdy z nas lubi jak otacza go porządek i przyjemny zapach , lubię to i ja dlatego wczoraj jak co sobotę wzięłam się za robotę i wysprzątałam kuchnię oraz łazienkę. Zazwyczaj do sprzątania w kuchni używałam zwyczajnego płynu uniwersalnego , co wiązało się z targaniem miseczki z wodą  chlapaniem wszędzie itp. Ale tym razem poszłam na łatwiznę i użyłam płynu Lou -Pre   przeznaczonego specjalnie do kuchni i powiem wam że nie zamienię go na żaden inny .
Dla tego płynu nie ma wyjątków , on czyści wszystko począwszy od blatów, mebli kuchennych,parapetów , na sprzęcie kuchennym typu gazówka , lodówka itp skończywszy . I nie ma że coś nie chce zejść , ze nie da rady doczyścić on usuwa wszystkie zabrudzenia . A zapach jaki zostawia , świeży cytrusowy  , utrzymuje się przez cały dzień .Uwierzcie mi to jest wygoda móc użyć jednego płynu do wszystkiego. 
W łazience zaś moim królem zostało mleczko do czyszczenia aloesowe , ale zapach jest tak cudowny delikatny  jak krem dla niemowląt i gdy sprzątamy pachnie cała łazienka .
Mleczko ma delikatną, kremową konsystencję , co sprawia że nie rysuje czyszczonych powierzchni .Pozwala pozbyć się kamienia, rdzy , osadu z mydła ,wybiela czyszczone powierzchnie . Na mojej wannie był widoczny nie duży rdzawy zaciek i sobie z nim bardzo dobrze poradziło . Dla efektu wybielenia polecam wyczyścić powierzchnie a następnie pozostawić mleczko na parę minut  po czy spłukać , efekt murowany . Jak na razie przetestowałam tylko te dwa środki ale jestem ciekawa jeszcze  innych , które w swojej ofercie posiada Lou -Pre , np czegoś do czyszczenia mebli , podłóg , okien  , bo jeśli reszta jest tak samo skuteczna to mogę powiedzieć że kocham sprzątać. Produkty znajdziecie na - http://loupre.com/ , oraz na Facebooku - https://www.facebook.com/justynaloupre/ . Ps posiadają również  ciekawe nuty zapachowe  , perfumy .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz