środa, 9 listopada 2016

NAPIJEMY SIĘ HERBATY ?

Kochani dziś chciała bym napisać wam o mojej ulubionej herbacie słów kilka .A jest to herbata firmy Loyd , firma oferuje szeroki wybór herbat owocowych , aromatyzowanych jak i zwyczajnych .Dziś chcę przedstawić wam trzy moje ulubione .
Herbata cytrynowa- Jest to mocna herbata o intensywnym smaku cytryny , odzwierciedlenie tradycyjnej herbaty  z cytryną . Zapach świeży , energetyzujący , idealna z łyżeczką miodu na przeziębienie i rozgrzanie .
Herbata owoce leśne - Przywołuje wakacyjne chwile , idealnie wyczuwalny smak, jeżyny , maliny, jagody .Zapach przypominający koktail jagodowy . 
Herbata  truskawkowa- Eksplozja , dosłownie eksplozja smaku , pijąc ją  wspominam dzieciństwo i truskawki w syropie mojej babci , ponieważ jest bardzo naturalna w smaku . 
Herbatki zamknięte są w pojedyncze paczuszki co sprawia że zachowują na dłużej swój aromat ,a także są bardzo praktyczne bo możemy zabrać je ze sobą na przykład do pracy .Kartonik -opakowanie posiada wygodne otwarcie  przez które możemy swobodnie wyjmować herbatki bez konieczności otwierania całego opakowania . Pisząc ten post upajam się truskawkową i uwierzcie mi mój pokój pachnie niesamowicie  . Herbaty dostępne są na - http://www.konesso.pl/ , gdzie znajdziecie bogaty wybór również innych herbat .Napiszcie jakie wy lubicie herbaty a ja tym czasem oddam się  pachnącemu relaksowi z truskawką . 

1 komentarz:

  1. Z tej serii znam jedynie herbatkę owoce leśnie.Ta truskawkowa mnie zaciekawiła, muszę za nią popatrzeć

    OdpowiedzUsuń