sobota, 5 listopada 2016

BRONZER ULTRA BRONZE MAKEUP REVOLUTION

Ostatnimi czasy  w mojej kosmetyczce zaczęło przybywać coraz więcej produktów Makeup Revolution , a to dlatego że zakochałam się w ich kosmetykach .Tym razem  w moje serduszko wpadł bronzer Ultra Bronze . Szukałam dobrego , matowego bronzera już od dawna , ponieważ te które posiadałam mają połyskujący efekt .
Bronzer zamknięty jest  w plastikowym lecz solidnym opakowaniu jako puder prasowany . Kosmetyk nadaje efekt idealnie opalonej skóry , super modeluje i podkreśla rysy twarzy nie tworząc przy tym plam i smug . Nakłada się równomiernie i łatwo rozciera . Jest wytrzymały , na skórze trzyma się cały dzień bez jakichkolwiek starć i plam. 
Kolor jest idealny jak dla mnie ani za ciemny ani za jasny , co daje subtelne muśniecie słońcem . Co jest tez ważne dla mnie nie kruszy się i nie pyli w opakowaniu , nie lubię gdy puder lub cień ma zapylone całe opakowanie .Z czystym sumieniem polecam ten bronzer każdemu , ponieważ jest odpowiedni do każdego typu cery . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz