środa, 23 listopada 2016

MOJA PIELĘGNACJA TWARZY

Witajcie kochani dziś chciała bym podzielić się z wami  tym jak dbam o swoją twarz .Pielęgnacje mojej twarzy zaczynam od dokładnego oczyszczenia skóry , używam do tego celu  żelu Ziaja liście manuka oraz szczoteczki sonicznej , która pomaga dokładnie oczyścić twarz i pobudzić skórę , natomiast żel oprócz oczyszczania świetnie  koi skórę .
Kolejnym krokiem w pielęgnacji mojej skóry jest peeling , wybieram ten bardziej delikatny ponieważ moja skóra szczególnie na policzkach jest bardzo wrażliwa i naczynkowa , tym razem jest to peeling Planet Spa Avon .Ma on delikatne drobinki nie podrażnia skóry ale dobrze złuszcza martwy naskórek .
Trzecim krokiem dla mnie bardzo istotnym jest oczyszczenie  mojego noska z zaskurników  i do tego celu używam plasterków kupionych w Rosmanie , są łatwe w użyciu a bardzo skuteczne , pomagają pozbyć się nie chcianych gości z naszego noska oraz delikatnie peelingują .
Po plasterkach przyszedł czas na maseczkę , maseczkę za każdym razem używam inną zależy jaka akurat posiadam  , ale najczęściej stosowanymi przeze mnie maseczkami są te nawilżające, kojące  i przeciwzmarszczkowe , tym razem wybrałam maseczkę Marion  z Avokado  super nawilża i regeneruje skórę  i bardzo lubię maseczki z tej serii .
Następnie nakładam krem , od pewnego czasu  w związku z  tym że moje policzki czerwienia się  używam kremu Red Blocker , w dwóch wariantach na noc i na dzień . Ten na dzień posiada w sobie zielony pigment , który maskuje zaczerwienienia  i nadaje skórze zdrowego wyglądu. 
Po czy nie zapominam o kremie  na zmarszczki  aktualnie używam  kremu- serum z Avonu  anew , który nakładam w okolice oczu i ust  po czy wmasowuję urządzeniem do masażu Dermo Future , co pozwala na głębsze i lepsze wchłonięcie kremu .
Kolejnym przedostatnim krokiem już jest nawilżenie ust i nałożenie odzywki na rzęsy ,do ust używam  aktualnie lip smackera o smaku coca - coli (mniam) , a do rzęs odzywki Loreal lash boosting  , używam jej dosyć długo ale nie widzę spektakularnych efektów ale postaram się zużyć ją do końca.
Końcowym etapem mojej pielęgnacji jest spryskanie twarzy mgiełką matującą Efektima , dzięki której moja skóra wygląda na świeżą przez cały dzień . Mgiełka ta idealna jest pod jak i na makijaż , używam jej także w ciągu dnia  aby pozbyć się nadmiaru sebum  i uniknąć świecenia się twarzy .
I koniec .Warto dbać o takie proste czynności bo nasza skóra potem nam podziękuje  świeżym i pięknym wyglądem  prze cały dzień . A wy jak dbacie o swoją twarz ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz