czwartek, 7 stycznia 2016

GĄBKA KONJAC Z ZIELONĄ GLINKĄ

Dziś chcę wam napisać o małej gąbeczce , która podbiła moje serce , która moja skóra pokochała . Gąbka konjac z z zieloną glinką zawiera wiele naturalnych składników takich jak-
-białko , węglowodany , żelazo, fosfor , miedź,cynk, witaminy- A,C,E,D,B1,B6,B12 oraz kwas foliowy .
Gąbeczka polecana jest do cery tłustej, mieszanej , normalnej oraz wrażliwej . Działa równoważąco na pH skóry , delikatnie złuszcza, głęboko oczyszcza oraz zwęża pory skóry . Jest idealna do zmywania makijażu .
Ma idealny kształt , który pasuje do dłoni co sprawia że łatwo nią myć twarz ,jest bardzo miękka i delikatna a zarazem lekko chropowata co sprawia że delikatnie peelinguje skórę. Ja używam jej z odrobiną żelu do mycia twarzy ale można również użyć tylko wody .Odkąd jej używam zauważyłam że moja skóra stała się gładka , mniej podatna na podrażnienia i dobrze oczyszczona , również moje pory zmniejszyły się i nie miewam nie chcianych gości na twarzy .
Gąbeczkę po użyciu polecam dokładnie wypłukać pod bieżącą ciepłą wodą i przechowywać w czystym pojemniczku , jest to rzecz bardzo osobista i nie polecam aby ktoś inny dotykał jej a co gorsza używał . Dostępna jest na - http://www.mojeeko.com.pl/pielegnacja-twarzy/194-gabka-konjac-z-zielona-glinka-do-cery-normalnej-mieszanej-i-tlustej.html .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz