wtorek, 29 grudnia 2015

ROZGRZEWAJĄCY KREM KONOPNY CANNABIS

Witajcie kochani .Nadeszła zima i z dnia na dzień robi się coraz chłodniej , choć nie ma śniegu  to i tak nocami są już przymrozki a co z tym idzie ? Oczywiście przeziębienia , przewianie , grypa . itp . Ja osobiście jestem zdania że przeziębienie czy grypę trzeba po prostu wygrzać . Wskoczyć pod ciepłą kołdrę z kubkiem gorącej herbaty z sokiem malinowym , ale pomocne mogą się okazać również maści , kremy rozgrzewające i dziś chcę wam taki krem przedstawić. Krem Cannabis zawiera 5 % oleju z nasion konopi siewnej . Substancje czynne działają relaksująco , rozgrzewająco oraz poprawiają krążenie .
Krem ma przyjemny delikatny , lekko miętowy zapach . Konsystencja jego jest lekka , dosyć rzadka co sprawia że jest idealny do masażu . Nie brudzi ubrania i nie pozostawia lepkiej ani tłustej warstwy na skórze . Pomaga przy wielu dolegliwościach  , zapalenie zatok , przeziębienie, grypa, przewianie, różnego rodzaju bóle kostno -stawowe , daje uczucie rozluźnienia .
Krem ten po nałożeniu  z początku daje lekki chłód , który za chwilę zmienia się w przyjemne ciepło jak przy położeniu termoforu .Nie powoduje pieczenia , nie podrażnia  skóry jak tego typu inne kremy, maści , pamiętam że kiedyś użyłam innego kremu tego typu i natychmiast musiałam go zmyć ponieważ piekło mnie niemiłosiernie a miejsce  nią posmarowane  było czerwone przez cały dzień i wyglądało jak poparzenie , natomiast ten krem jest zarazem delikatny i skuteczny  dodatkowo pielęgnuje skórę i ją nawilża .Jestem bardzo z niego zadowolona to jest taki mój pomocnik , który zawsze mi pomoże . Krem znajdziecie na - https://www.ltp-pharma.pl/produkt/rozgrzewajacy-krem-konopny-cannabis-250-ml/ polecam . :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz