niedziela, 24 stycznia 2016

MAKEUP REVOLUTION 144 EYESHADOW PALETTE 2016 COLLECTION

Paleta składająca się ze 144 cieni do powiek. Najmodniejsze zestawienie kolorystyczne daje różnorodne możliwości tworzenia kompozycji wizażowych. Dzięki takiej kolekcji powstanie nie jeden perfekcyjny makijaż. W komplecie znajdują się odcienie matowe, perłowe, metaliczne, satynowe oraz z drobinami.  Można je dowolnie mieszać w celu uzyskania jak najbardziej pożądanych efektów. Neutralne oraz bardziej wyraziste barwy pozwolą na stworzenie makijaży dziennych, jak i bardziej zobowiązujących. 
Paleta bardzo mnie zauroczyła różnorodnością odcieni , pigmentacją . Tymi cieniami można wyczarować co się tylko zechce , mając taki wybór nie potrzebuję już innych cieni .
Cienie bardzo łatwo się nakłada , nie potrzeba ich zbyt wiele aby uzyskać piękny , nasycony kolor na powiece .Jestem zachwycona jak łatwo się rozcierają i łączą ze sobą .
Cienie trzymają się na swoim miejscu cały dzień , nie osypują się - nawet te bardzo ciemne . Z zmyciem ich również nie mam żadnych problemów .
Jak dla mnie ta paleta jest strzałem w dziesiątkę , uwielbiam ją pod każdym względem <3.

1 komentarz:

  1. Właśnie chce kupić tą paletę, ale chciałam się dowiedzieć czy zawiera równierz matowe cienie. Na rzadnym zdjęciu nie było tego widać. Na szczeście znalazłam ten post, za który Ci dziękuje. Bardzo mi pomogłaś :) Życze dalszych sukcesów ;)

    OdpowiedzUsuń