niedziela, 26 listopada 2017

OLIWKI OZONELLA

Witajcie dzisiaj chcę przedstawić wam dwie oliwki od Ozonella .Pierwszą z nich jest Ozonella len ,jest to w stu procentach produkt naturalny , którego bazowym składnikiem jest olej lniany .Ozonella Len w kontakcie z płynami ustrojowymi uwalnia aktywny ozon , którego dobroczynny wpływ jest dodatkowo wzmacniany przez powszechnie znane pielęgnujące i rewitalizujące działanie samego oleju.Oliwka stosowana jest przy - łuszczycy i atopowym zapaleniu skóry ,zmianach trądzikowych i opryszczce ,dokuczliwym świądzie skóry,nadmiernym rogowaceniu i pękaniu naskórka,podrażnieniach termicznych,mechanicznych podrażnieniach skóry,odparzeniach ,cellulicie,przebarwieniach skórnych,oraz podrażnieniach po ukąszeniu owadów.Ja oliwki używam do moich suchych i spękanych łokci oraz stóp i muszę wam napisać że bardzo pomaga , moje łokcie były suche do tego stopnia że bywało że pojawiały się na nich krwawiące pęknięcia .Oliwka bardzo dobrze nawilża i koi skórę , już po trzy krotnym użyciu poczułam ulgę i pozbyłam się uczucia szorstkości . Stopy natomiast szczególnie na piętach były bardzo suche , oliwkę stosowałam na noc wmasowywałam w nie dosyć dużą ilość oliwki i nakładałam bawełniane skarpetki , skóra stała się miękka i bardziej gładka .Oliwka bardzo fajnie się wchłania nie pozostawia aż tak tłustej warstwy jak nie które oliwki i nie brudzi ubrania.
Drugą oliwką natomiast jest ozonowana oliwka z oliwek , działanie jej jest niemalże identyczne jak poprzedniej oliwki . Lecz tej oliwki używałam do masażu twarzy i ciała .Na oczyszczoną twarz nakładałam niewielką jej ilość i masowałam ok 20 min , po takim masażu skóra jest dodatkowo oczyszczona, nawilżona i ujędrniona , oliwka pomaga pozbyć się wszelkich przebarwień i goi podrażnienia , pomaga tez w pozbyciu się niechcianych gości na twarzy .Oliwka jest również bardzo pomocna po depilacji i goleniu pomaga złagodzić wszelkie podrażnienia .Dodatkowo zrobiłam test nakładałam oliwki na włosy i skórę głowy i tu również miło się zaskoczyłam ponieważ włosy nabrały blasku , stały się miękkie i delikatne w dotyku a łupież , który niestety miałam dosłownie zniknął .Tak że myślę że oliwki są kosmetykiem-produktem uniwersalnym nadają się do pielęgnacji całego ciała i są przede wszystkim naturalne dlatego nie powodują uczuleń i mogą być stosowane przez osoby z nawet bardzo wrażliwą skórą .
Więcej o oliwkach znajdziecie na - http://ozonella.pl/ oraz na https://www.facebook.com/OzonellaOil/  Zapraszam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz