czwartek, 16 listopada 2017

ELENA LIOFILIZATY

Hej kochani dziś kilka słów o liofilizowanych owocach Elena . Tak w ogóle to na początku napiszę wam na czym polega liofilizacja , ponieważ wiele osób nie wie co oznacza.A więc liofilizacja jest to forma suszenia produktów za pomocą wymrażania wody. Dzięki tej metodzie liofilizowane produkty zachowują pełny skład witamin, minerałów i substancji odżywczych.
Ja miałam przyjemność spróbować owoców takich jak truskawka, malina, banan, jabłko,ananas oraz buraczka , na zdjęciu widzicie również kolagen ale o nim w osobnym wpisie . Z początku pomyślałam że na pewno nie będzie to dobre bo co tam suszone owoce ale gdy spróbowałam to stwierdziłam że nie mają one nic wspólnego z owocami suszonymi tradycyjnie .Są one o sto razy pyszniejsze chrupiące , a w smaku posobnie jak świeże , no i na pewno zdrowe.
Owocki super nadają się do śniadania , dodane do tradycyjnej owsianki są doskonałym jej uzupełnieniem .
Eleniuszki mniejsze opakowania możemy zabrać ze sobą wszędzie , do pracy , do szkoły , tak jak to robią moje córki , i na pewno jet to lepsza opcja niż kolejna paczka nie zdrowych chipsów .
Buraczki hmm nie pomyślała bym nigdy że takie buraczki mogą być tak pyszne . Ja spróbowałam zrobić z nich barszczyk wystarczyło zalać je w kubeczku wrzątkiem i doprawić i pycha barszczyk gotowy .
Resztę owocków przesypałam do słoiczka i poczekają sobie do świąt dodam je do wigilijnego kompotu zapewne tam też się sprawdzą .Polecam wam te liofilizaty , zamiast objadać się nie zdrowymi słodyczami , chipsami sięgnijcie po nie na pewno wasz organizm wam za to podziękuje .Liofilizaty dostępne są na - http://sklep.kolagenum.com/pl/c/Naturalne-suplementy-diety/62 Zaglądajcie i napiszcie czy próbowaliście i jak wasze wrażenia smakowe .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz