czwartek, 23 listopada 2017

KUBECZEK OD KUBUNIO :)

Hej kochani dziś chciała bym się wam pochwalić jaki śliczny ręcznie malowany kubeczek otrzymałam od Kubunio .Kubunio to tak na prawdę Pani Iga Ostrowska , która potrafi wymalować na kubeczkach bardzo efektowne czasem śmieszne , obrazki, napisy .Ja byłam bardzo zadowolona gdy mój kubek do mnie dotarł , ponieważ widnieje na nim logo mojego bloga .
Kubeczek jest solidnie wykonany a napis jak widać równy i ładny, Kubunio oferuje zdobienia na różne okazje , myślę że taki kubek jest super prezentem np ,na 18 urodziny , dla młodej pary, dla przyjaciela, lub na zbliżające się mikołajki i święta .
Z drugiej strony kubka wymalowana została hmm ja myślę że ja bo ta kobietka jest tak okrągła jak ja .:). Nie wiem jakich farb Pani Iga używa ale kubek już jest po kilku myciach i nic a nic się nie ściera .
Kubeczek przyszedł do mnie ładnie zapakowany w folię i ozdobiony tasiemką , a w środku był mały upominek , przepyszna herbatka i niestety nie zdążyłam zrobić zdjęcia ani jak był zapakowany ani herbatki bo gdy tylko przyszedł od razu zaparzyłam tę herbatkę i wypiłam , a była przepyszna .
Polecam wam Panią Igę i Kubunio , dla mnie teraz jet to mój ulubiony kubek i nie zamienię go na żaden inny , uwielbiam w nim pić herbatki podczas pisania postów dla was , czuję się wtedy jak szefowa swojego bloga , ale wiecie taka prawdziwa :). Zapraszam was na facebooka Kubunio - https://www.facebook.com/kubunioia/ gdzie możecie zobaczyć inne piękne prace Pani Igi oraz oczywiście zamówić kubeczek . Polecam <3 Kubunio .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz