czwartek, 20 października 2016

NOTATNIKI NOTIZIO

Hmmm zaraz zaraz co ja miałam zrobić? Aaa miałam dziś napisać post na blogu pamiętam a to tylko dlatego że zapisałam sobie w notatniku .Notatniki Notizio bardzo solidnie wykonane , posiadają białe linie na szarym tle co sprawia że wszystko jest bardziej widoczne a wzrok nie męczy się zbyt podczas pisania , pracy z nimi.
Największy z posiadanych przeze mnie notatników poświęciłam na sprawy związane z rachunkami , sprawami domowymi , jest moim osobistym organizerem .Oczywiście tylko ja rozumiem co tam pisze bo ktoś kto by wziął go do ręki nie wiedział by co do czego ale ja wiem dokładnie i mam w nim działy w których zapisuję rzeczy które mogą umknąć mojej uwadze.
Drugi notatnik poświęciłam na sprawy blogowe zapisuję w nim swoje współprace ,dni w których mam napisać jaki post na blogu i wiele kontaktów .Notatnik ma dołączoną bardzo fajną linijkę dzięki której można tworzyć sobie tabele , podkreślać ważniejsze daty lub tematy .Dzięki niemu dziś sobie przypomniałam że miałam napisać właśnie o nim .
Posiadam również takie z odrywanymi karteczkami , które są bardzo przydatne wieszam je na lodówce za pomocą taśmy montażowej i mogę w każdej chwili zanotować np co mam kupić lub gdy znajoma powie mi ciekawy przepis . Nosze je również w torebce dzięki temu mogę zanotować czyjś numer lub podać go komuś . Jak widzicie notatniki ułatwiają mi życie i są bardzo pomocne .A wy używacie notatników ? Te akurat może cie znaleźć na stronie- http://www.avery-zweckform.pl/ .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz