czwartek, 27 października 2016

COŚ NA CHŁODNE JESIENNE WIECZORY CZYLI CZEKOLADA DO PICIA MAGICA CIOK

Nastały jesienne chłody i wieczory stają się bardziej ponure , nic nam się nie chce ,często czujemy się senni i bez energii .A jest na to magiczny sposób  otóż czekolada i nie ważne czy w kostkach czy ta do picia  ważne aby byłą dobra gatunkowo . Ja akurat wybrałam te do picia Magica Ciok .Czekolada choć jest słodyczem ma bardzo dużo cennych właściwości , zawiera magnez , który wzmacnia mięśnie , układ nerwowy , odgrywa istotną role w funkcjonowaniu układu sercowo  -naczyniowego . Więc warto jeść i pić czekoladę oczywiście w odpowiednich ilościach .
Magica Ciok ma w swojej gamie wiele smaków czekolady do picia  ja akurat posiadam orzechowy i bananowy . Pijąc czekoladę o smaku orzechowym wyczuwamy  bardzo dobrze smak orzecha  i kakao , jest to połączenie równe smakowi zwyczajnej czekolady z orzechami  w tabliczce  , tak jak byście rozpuścili taka czekoladę .Natomiast czekolada bananowa  swoim smakiem przywodzi na myśl świeże banany skąpane w czekoladzie . 
Czekolady Magica Ciok  mają gęstą konsystencję oraz bardzo przyjemna kremową teksturę  , wyśmienicie smakują z dodatkiem mleka , bitej śmietany lub same. W opakowaniu znajduje się 10 saszetek po 25 gr produktu co znaczy że jedna saszetka równa się jednej porcji czekolady . W chłodne i ponure wieczory jest  moim wybawcą  poprawia mój nastrój  i rozgrzewa , jest po prostu pyszna  i nie dorównuje  tej czekoladzie , którą kupowałam w supermarketach i która smakowała jak woda . Czekolada pochodzi z sklepu - http://www.konesso.pl/. Polecam :)

1 komentarz: